onsdagslista

nämn något som gjorde dig glad igår: 
att mamma köpte ett par jättefina (och varma!) skor till mig.
 
vad gjorde du kl 08 i morse?
kokade ägg, skar upp apelsin.
 
vad gjorde du för 15 min sedan?
kollade facebook eller läste någon blogg.
 
en favoritlunch:
det sista du sa högt?
"tack så mycket"
 
det senaste någon sa till dig?
"kvitto?"
 
vad var det senaste du åt?
frukost. såg ut ungefär som denna från i våras, fast med kaffe istället för te. kaffe<3
vad är det för färg på din ytterdörr?
brun.
 
vad är det för väder hos dig nu?
sol! faktiskt! (ösregnade nyss.)
 
godaste glassmaken?
alltså för evigt ben & jerry's half baked, fast dough-ble whammy, peanut butter cup och all or nut-ting är starka konkurrenter.
 
sover du tungt?
ja, ganska, fast vaknar lättare än jag gjorde när jag var mindre = bra pga sover numera inte igenom fyra alarm varje morgon.
 
drömmer du mardrömmar?
inte så ofta faktiskt. borde tänka på att uppskatta det mer, för när det väl händer är det verkligen ångest. älskar dock lättnadskänslan när en inser att det bara var en dröm.
 
vad var det senaste du köpte?
prydnadspumpor, toarengöring och tuggummi.
vad ser du om du tittar till höger?
byrå, jordglob, kokböcker.
 
höger- eller vänsterhänt?
vänster.
 
favoritgodis?
geisha, reese's peanut butter cups, och allt som är surt.
 
bästa tv-serien?
hur många kuddar sover du med?
två.
 
snarkar du?
nej.    
 
vart vill du åka just nu?
england.
stökigt eller välstädat?
strävar mot att ha det välstädat. det är så lätt att slarva men jag vet verkligen hur mycket bättre jag mår av att ha ordning omkring mig.
 
vilket var ditt bästa ämne i skolan?
engelska.
 
bästa grönsak?
avokado, broccoli, paprika.
 
vad ska du göra när listan är slut?
gå hem till mamma och pappa och äta lunch.
| |
Upp