göteborg genom min kamera

efter åtta timmar på resande fot, ett antal tågbyten, och med en djup tacksamhet mot snabbtåget som väntade in oss när vi blev försenade till katrineholm, landade jag på fredagkvällen förra veckan hemma hos lovisa i göteborg. helgen skulle spenderas med mitt kompisgäng från gymnasiet, och den inleddes med pumpapaj och rödvin:
efter maten var jag dock så-å-å trött, men det var väldigt mysigt att halvsova i lovisas säng och samtidigt lyssna när de andra satt och pratade.
 
lördag = frukost hos lovisa, en tur på stan och kaffe på fröken olssons. på kvällen var vi hos malins i hennes nya (FINA!) lägenhet. 
 
och på söndagen blev vi bjudna på brunch hos josefin! mysig avslutning på mysig helg. de andra gick på designjulmarknad också men jag passade på att hälsa på hos lillasyster några timmar när jag ändå var i göteborg. 
 
tänk att det är tio år sedan vi gick på gymnasiet. jag är så glad att vi fortfarande ses ibland trots att alla är utspridda i olika städer och har fullt upp med sitt. fina vänner!
 
höst, mat, resor | |
Upp