göteborg i juni

i söndags var det äntligen dags för mig, mamma och björn (systerson. 2,5 år.) att åka till göteborg för att hälsa på lollan. som björn har taggat för detta! vi tog båten till brännö ("åh vilken härlig picknick!" utbrast björnen spontant när vi satt på en klippa och åt pastasallad), vi var i slottsskogen och tittade på getter, och vi gick på liseberg och åkte farfarsbilar och kaninbåtar. om du frågar björn var nog det bästa dock att vi åkte så mycket spårvagn. ettan! tvåan! sjuan! elvan!
 
mamma och björn åkte hem i tisdags men jag stannade ett par dagar till så att jag och lollan kunde gå på liseberg igen och se first aid kit. mysiga dagar. <3
och såhär "firade" jag midsommar: 
jag har haft ont i halsen och känt mig seg de senaste dagarna så istället för att hitta på något satt jag i soffan och åt jordgubbar, läste färdigt silver linings playbook (har tragglat med den ett tag men den tog sig mot slutet!) och tittade på netflix. helt okej ändå.
 
böcker, musik, resor, sommar | |
Upp