paws up

för två år sedan såg jag lady gaga i stockholm, och en vecka senare bokade jag biljetter för att se samma konsert igen i oslo. det var så himla värt, born this way ball var en sjukt bra konsert baserad på en sjukt bra skiva. jag önskar att jag kunde säga samma sak om artpop, men det går liksom inte riktigt. tyvärr. jag tycker dock att recensionerna från i tisdags var för hårda, även om jag erkänner att det var lite tråkigt att sitta i globen och veta att jag fick höra swine och donatella på bekostnad av scheisse och government hooker.
 
men ändå, alltid:
gårdagen spenderade vi i stockholm:
1. vi vaknade upp på ett hotell = hotellfrukost!
2. efter utcheckning åkte vi hem till kusin och hälsade på en liten stund.
3. höst på hötorget...
4. ...och innan vi hoppade på tåget hemåt gick vi in i hötorgshallen för en stockholmsfavorit.
 
höst, mat, musik, resor | |
Upp