popaganda

i helgen var det dags för sommarens sista (och för min del enda) festival - popaganda! 
jag, louise och vår kusin daniel hade köpt endagsbiljetter till lördagen och vi åkte till området tidigt för att kunna äta lunch på plats innan vit päls skulle spela. men först obligatoriskt läktarhäng.
1. mat-redo.
2. daniel, jag och reflexerna i glasögonen.
3. vi testade monkis fotoautomat.
4. vit päls sista spelning <3 det har varit fyra sjuka år och så vidare.
sen blev kvällen lite jobbig faktiskt och jag var inte alls på topp. var på väg att åka hem redan efter icona pop men louise övertalade mig att stanna och se first aid kit och det var jag himla glad att jag gjorde. de är ju fantastiska och en av de största anledningarna till att jag ens gick på festivalen. sen skippade vi dock veronica maggio och åkte hem till daniel och sov istället. mina fötter var isbitar och jag var helt slut så det kändes väldigt värt. nu är det första september och om några timmar ska jag åka och hämta nycklarna till min nya lägenhet! är så pepp på att komma i ordning och äntligen kunna packa upp alla mina saker igen!
musik, resor | |
Upp