födelsedagen

i måndags fyllde jag år, och då vaknade jag upp här:
i göteborg! jag hade hoppat på tåget dagen innan, tagit med mig lillasyster och checkat in på gothia towers. första delen av födelsedagen bestod av paket, hotellfrukost och sushilunch.
på eftermiddagen fick jag äntligen testa ben & jerry's cinnamon buns (letade halva florida runt efter den förrförra sommaren utan någon lycka = bra grej att den finns i sverige nu) och så tittade vi ifatt lite på girls. fast sparade de sista avsnitten ändå, vill inte att säsongen ska ta slut.
när det började närma sig kväll åkte vi till tredje lång och träffade moa, johanna och lollo. vi åt dim sum och det var så fint att få fira tillsammans med dem!
och så tog vi spårvagnen tillbaka till korsvägen och sen var dagen slut. cue 25-årskris!
mat, resor, vår | |
Upp